tiistai 4. joulukuuta 2012

hankinnat ja nukkeesittely!

Sain tänään 4.12 kunniaksi vähän rahaa ja ostin sitte jotakin ja esittelen nyt samalla sen draculaura monsterit määrää nuken ku en oo näyttäny  siit viel kuvia ja se on mun lempparinukke ja kerroin et siis mul on nyt neljä nukkea mutta nyt tänään kun astuin huoneeseeni koulun jälkeen pöydällä oli lappu jossa luki näin:
Jenni, hyvää joulukuun alkua sinullekkin! siinä oli lahjapaketti jonka revin auki ja sieltä paljastui:

eli tää tuli isovanhempien paketista ja loput mh nuket ne säästää jouluaattoon (:

hähähää! nyt sisko voi olla kateellinen mulle ja syystäkin sillä se sai vaan kaks mh vihkoo ja mh tarroja :D
tän lisäks äiti anto mulle 20 ja ittelläni oli 12 euroa eli ostin brazillaz nuken!!!!

tää on tosi kaunis suosittelen ostamaan tämän!

Operetta ja brazilla on ihania, avasin brazillasin jo ulos laatikostaan mutta päätin säästää operettan vielä siellä jos haluankin palauttaa sen ja vaihtaa spectraan (siis samansarjaiseen spectraan kuin toi operetta)
brazillaz on kyllä ihan kiva nukkehomma varsinki niiden silmistä mut kyl mä nyt enemmän pysyttelen mh nukeis!
ainii ja sitte tää kuva vielä mitä näin br leluis ja ehdotin että iskä ostaa sen meiän serkulle joka keräilee sylvanian familes juttuja niin ostettiin sille kans tää

kiva pakkaus tuokin!
ite en kyl noita keräile tai edes omista yhtään sillä mun mielestä ihan ylihintasia
mut sitte kans joululahjakski saan jotain mh nukkeja ainaki toivoisin halloween frankien eli monsterit määrää frankien ja sen elokuvan vaik oonki nähny sen jo kun näin kaverilla ja niil on se (:
ed. voimas se et voitte gosus laittaa kamuks mun mallin goJenni
ja kans nyt voi liittyä lukijaksi koska haluisin lukijoita nyt kun laitoin nukeistani kuviakin ja noista serkun jutuista :DDDDD

sitte vielä mun ja siskon pillimehut jotka saatiin kans samaiselta kauppareissulta eli aika paljo oon tänää kaikkea saanu entäs te?


nyt draculaura halloween/monsterit määrää nuken esittely!! eli eka nukke-esittely multa (:

tämä tyttö on nukkehyllyllä parasta aikaansa tutustumassa operettaan ja auttamas sitä paketist ja tutustuu myös brazillaz nukkeen ja ainiin siis draculauran nimi on nyt violet ja se on sitte joku lepakkovamppyyri ja nyt lisää esittelyä siitä!
nimi: Violet
ikä: 1800 eli ihmisten iässä 18 vuotta just tullu täys ikäseksi
luonne: salaperäinen mutta innokas
parhaat kaverit: siskoni nukke halloween draculaura on sekin siis mut sen nimi on draculaura ja mun oman siis violet
pukeutuu: mustiin vaatteisiin ja korostaa niitä pinkillä!

laitan muista nukeista kuvia pian ja operettakin vapautuu kohtapuoliin ja mulle saa kans mainostaa omia nukkeblogejanne JOS LIITTYY MONSTER HIGHIIN ja muistakaa tsekata havaintoharha ja moni muu toinenkin mh blogi!!!
siskoni löytyy kanssa gosusta mallilla FUNKI JENNA 
mut se ei siis käy paljoo mikä on sen mallista helppo huomatakki
nuket kiittää että luit ja liitytki vrm lukijaksi





1 kommentti: