sunnuntai 2. joulukuuta 2012

tervetuloa!

Moikka moi vaan!! päätin nyt siis tehä blogin bloggeriin ja bloggaan mun monster high nukeista (:
oon gosupermodelissa mallilla goJenni et kamuks saa pyytää!
mulla on nyt tällähetkellä nää monster highit
perus venus mcflytrap
perus abbey bominable
perus robecca steam
halloween draculaura

bloggailen nukeistani kuvia ja muuta tietoa myöhemmin mut sitä ennen liittykää lukijoihin <3<3<3
tykkään lukea blogeja: havaintoharha,monsterisöpöläiset & monster high nukkeblogi
ne on kivoi kantsii liittyy lukijoihin myös niillekki (:
pidän tätä blogia siis aina kun voin
monster highit kiittää kun luit ja jos liityt lukijaksi <3

1 kommentti:

  1. Mä taas teen juuri monster high blogia kanssa mut on mulla irl blogikin. Ihanii nukkeja ja olis plussaa jos seuraavas postaukses olisi kuvia niistä!

    VastaaPoista